شاگرد شوفر
نوشته شده توسط : khabarfori5

شاگرد شوفر مينشيند و شاگرد شوفر قرص جاى راننده و وقتى ميخواهيد از خيابان  قرص عبور كنيد اول بايد راست را نگاه كنيد، بعد چپ را، كه بعد از يك هفته ميتوانيد به آن عادت كنيد، اگر زنده بمانيد. قرص در سنگاپور هر جا كه آسفالت يا ساختمان نيست پر از گل و گياه است و از هر سوراخى مقادير زيادى گياهان بيرون زده در قرص حدى كه وقتى جايى كمى متوقف ميشويد، نگران ميشويد كه عنقريب گياهانى از شما بيرون ميزنند. در سنگاپور ر قرص قيمت هيچ چيزى صاف و سالم نيست  مگنا و هر چيزى بخريد به شما يك مشت سكه پس ميدهند، در حدى كه بعد از چند روز تبديل يه يك قلك سنگين متحرك ميشويد  قرص و شلوارتان دائم در خطر افتادن است. اين بود خاطرات قرص من از سفر عيد..

بازیگرانی که تجربه زندگی در کشور قرص خارجی دارند؟

در ادامه این مطلب از قرص زندگی بازیگرانی که در کشور های. دیگر مشغول فعالیت هستند را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم،  قرص با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها  ؛‌

 

.
در صدر چیزهای به درد نخور و غیر لازمی  قرص که تا بحال با دارایی خالص 100 میلیون دلاری اش  قرص خریده می توان  قرص به عمارتی که برای سگش خریده  قرص اشاره کرد. کلکسیون توله سگ های پاریس، که واقعاً نمی دانیم تعدادشان چند تا است. برای خودشان عمارت دارند: خود  قرص پاریس در منزل 5.9 میلیون  قرص دلاری اش در بورلی هیلز زندگی می کند،که البته نسبت به چیزی که از او انتظار داشتیم. بسیار  قرص فروتنانه است.

 

یک وطن در تهران قرص برای کار و دیگری قرص خارج از کشور یا در شهرستان های ایران برای زندگی. البته بازیگرانی هستند که مدام در سفر تفریحی بیرون از تهران یا  قرص خارج از کشور هستند.

 

اما این قرص مجال فقط به آنهایی پرداخته که به طور موقت یا برای همیشه از پایتخت بیرون رفته و فقط برای بازی و گاه گاهی در تهران قرص دیده می شوند و البته در فهرست چند هزار بازیگر، قرص هنرپیشه های بسیاری چونان دیگر قشرها در سال های گذشته دارای دو وطن شده اند و هر روز هم قرص افزوده می شوند، در این نگاه گذرا فقط به برخی از قرص نامدارترین ها اشاره می شود …

در تهران زاده شده اما از بیست  قرص سال پیش زندگی آرام بخش و هوای سالم شمال کشور  قرص در استان گیلان را به شهر نشینی برتر دانست. او زندگی قرص بی هیاهو را همراه پرورش گل و درختان در  قرص روستای طاهر گوراب شهرستان صومعه سرا برگزیده است.

پیش از بدرود قرص بر دنیای بازیگری، از زندگی قرص در تهران هم خداحافظی کرد و نقش اول زندگی خودش شد و از چند سال گذشته، جزیره زیبای کیش را برای سکونت در کنار همسر و پسرش  قرص انتخاب کرد. وی سفرهایی هم به مناطق قرص محروم از سیستان و بلوچستان  مگنا ایران تا کشورهای آفریقا داشته و مدیر عامل یک شرکت خیریه است.

 

.
بعد از آن نوبت جت شخصی  قرص است که پاریس هم مثل دیگر سلبریتی های مذکور یک جت دارد: در این لحظه از خودمان می پرسیم آیا واقعاً یک فرودگاهی  قرص سری در هالیوود هست که همه ستاره ها جت های  قرص شخصی شان را در آنجا پارک می کنند.؟! جالب است  قرص بدانید که پاریس بر خلاف تصور خیلی ها از یک سلبریتی خانم. کلکسیونی بسیار  قرص شیک از خودروهای لوکس دارد که شامل بنتلی، فراری! رولز رویس،   قرص لکسوس، مرسدس  قرص -بنز، کادیلاک  قرص و ... می شود.

.

 





:: برچسب‌ها: شاگرد شوفر ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: